duminică, 22 februarie 2009

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

Eu iti scriu aceasta scrisoare,de departe,din Romania.Aici iarna,ca si la polul nord,din cerul plumburiu cad fulgii ca niste fluturasi gingasi de nea.Ziua,pe ulita,se aud glasuri cristaline de copii cu obrajorii ca merele rosii.Iar strasnicul ger isi face repde simtita prezenta.Un strat pufos de zapada acopera pamantul mort.
Multi copii spun ca tu nu existi,dar eu stiu ca nu este adevarat.Si mai stiu ca tu ne aduci bucurie in sufletele noastre calde.
Ei bine Mosule,din pacate v-a trebui sa inchei cu scrisoarea.Dar nu ianinte sa iti spun ce imi doresc.In dimineata de Craciun sub bradul impodobit cu stelute argintii,globuri multicolore si lumanari stralucitoare as vrea sa gasesc orice.Nu conteaza ce imi ofer.
Si aici se sfarseste scrisoarea.Eu iti urez un craciun fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu